Sva čarolija Catering kuhinje Studentskog centra u Rijeci kreće od ranog jutra kada kuhari Dražen Tržić i Ivan Čemeljić započinju s pripremama za taj dan. U kuhinji koja dnevno priprema veliki broj obroka sve mora biti kao po špagi – od namirnica pa do higijene. Sve je užurbano, nema vremena za predah jer rokovi za isporuku su vrlo kratki. Isporuka naručenih jela kreće od 11 sati.
Voditeljica ove djelatnosti unutar SC Rijeka je Irena Rumora koja se prije tri i pol godine pridružila timu ove tvrtke. Ovu funkciju preuzela je kao zamjena za kolegicu koja je trenutno na rodiljnom dopustu.
O poslovnim izazovima u doba pandemije i karakteristikama ove kuhinje u odnosu na ponudu drugih ugostiteljskih objekata SC RI (jer ne smijemo zaboraviti da Centar uslugu prehrane nudi na čak 15 lokacija!) otkriva nam u ovom razgovoru za naš portal Svjetionik.
Od pauze za kavu pa do toplih marendi
Tko su korisnici Catering kuhinje i koja je njena posebnost?
Naši korisnici su velikim dijelom studenti i djelatnici sastavnica Sveučilišta u Rijeci. Razlika je primarno u tome što se restorani Studentskog centra u pripremi obroka vode tzv. „kuharicom“, odnosno Pravilnikom o studentskoj prehrani. Pravilnik je skup normativa odobren za subvencioniranu studentsku prehranu, propisan od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Što čini njenu ponudu?
U bogatoj ponudi jela svatko će pronaći nešto za sebe. Nudimo razne pakete – od finger fooda, hladnog buffeta, zatim je tu hladno-topli buffet, pauze za kavu. Htjela bih naglasiti kako se svaka ponuda personalizira i prilagođava željama korisnika. Prije novonastale epidemiološke situacije djelatnost cateringa uključivala je i usluge posluge i serviranja. Zbog trenutne situacije, sada smo primarno orijentirani na dostavu toplih marendi, a nedavno smo krenuli i s još jednim dodatnim jelom koje je u ponudi srijedom.
Svake srijede novo jelo
O čemu je riječ?
Svake srijede uz postojeću ponudu marendi nudimo još jedno jelo. Jedina je razlika ta što se zbog postupka pripreme i nabavke sastojaka ono mora naručiti dan prije, odnosno narudžbe za to jelo primamo do utorka do 12 sati. Prošle srijede u ponudi smo imali maneštru s istarskim kobasicama, zatim je bio u ponudi juneći gulaš s fužima, a sljedeće srijede, 7. travnja, to će biti lazanje s tunom i povrćem. Interes za ova jela je jako dobar. Potrebno je naglasiti kako se sve tople marende pripremaju po narudžbi kupca.
Imate li problema oko nabavke sirovina?
Nešto sami nabavljamo, a nešto ide preko službe javne nabave. No, naravno uvijek pazimo da su namirnice zadovoljavajuće kvalitete. A tu je i HACCP standard na kojeg se iznimno pazi.
Ponuda široka i raznolika
Tko je zadužen za kreiranje menija? Kako to zapravo ide?
Riječ je o suradnji kuhara catering kuhinje i mene. Uvijek idemo od toga da zadovoljimo svačiji ukus. Po tome i slažemo naše jelovnike. Pazimo i na ravnotežu, da se ne ponavljamo. Imam veliku sreću što kuhari imaju toliku širinu i puno ideja da svi zajedno uživamo u poslu. Naša ponuda izrazito je široka i raznolika – od raznih rižota, tjestenina, piletine s raznim umacima, s povrćem, na bijelo i slično pa do gulaša i maneštri. Našu ponudu stalno nadopunjavamo novim jelima, osluškujući želje naših korisnika. U cateringu se stalno mijenjaju trendovi, a i prezentacijski je to puno drugačije nego što je to nekad bilo. Stoga je i edukacija važna. Naše osoblje stalno se educira odnosno usavršava.
Za što postoji najveći interes?
U principu nema pravila. Sva jela su podjednako dobro prihvaćena. Puno se trudimo, želja nam je što više uključivati i vegetarijanska jela. Tako da barem tri puta tjedno imamo u ponudi i vege opciju, a interes za takvim obrocima raste.
Najvažnije je da je gost zadovoljan
Uspješan catering po Vama je…
…onaj gdje je gost zadovoljan.
Najveći izazov na poslu…?
Najveći izazov je trenutna pandemija. No, situaciji smo se prilagodili tako da nudimo tople marende i dostavu postojećih catering paketa, s obzirom da zbog trenutnih epidemioloških mjera nismo u mogućnosti nuditi usluge usluživanja. Na inicijativu ravnatelja catering kuhinja prije nekoliko godina fizički se izdvojila od drugih kuhinja, tako da imamo dovoljno mjesta za rad.
Kako se oglašavate? Kako naručiti jelo?
Ponudu naših marendi korisnici mogu vidjeti na našim službenim stranicama to jest na stranicima Studentskog centra Rijeka, društvenim mrežama, portalu, a najbolji način za narudžbu je putem obrasca odnosno linka ili telefonski na broj 099 228 1090.
U Catering kuhinji uvijek je dinamično jer…. …isporuka jela kreće već od 11 sati.
(razgovarala: Lj. Hlača, fotografije: Lj. Hlača).