svjetionik.scri.hr

DARKO GRGUREVIĆ: Ponuda cateringa SCRI – a doživjela je stopostotnu promjenu, nastavljamo ulagati u opremu, osoblje i prezentaciju

Darko Grgurević pridružio se catering timu Studentskog centra Rijeka, prije šest mjeseci. Prije dolaska u Rijeku, svoj zanat isklesao je u Milenij hotelima, gdje je kako nam otkriva svoju karijeru započeo kao konobar, a zatim je bio voditelj Kavane Wagner. Dolaskom u Rijeku radio je i u Hotelu Kvarner u Opatiji, a onda od samog početka sudjeluje u projektu pokretanja slastičarne Cacao – Coffee and Sweets.

Nakon toga neko se vrijeme sklonio od ugostiteljstva u turistički sektor, a sada je voditelj cateringa SCRI – a, naše posebne gospodarske djelatnosti, koja u posljednje vrijeme sve više dobiva na razvojnom zamahu, te se svojom ponudom pozicionira na riječkom tržištu.

Studentski centar Rijeka već neko vrijeme intenzivno gradi priču razvoja cateringa, a u kojem sudjelujete i Vi kao voditelj ove djelatnosti. Kako ste zadovoljni onime što je do sada napravljeno?

Dobra je stvar bila ta da su temelji ove djelatnosti već u samom startu bili dobri, no bilo je prostora za poboljšanje, osobito u kontekstu modernizacije koncepta ponude jela. Stoga se mojim dolaskom dosta na tomu radilo. Cijeli naš koncept ponude je promijenjen i što se tiče proizvoda, zatim su napravljene promjene kod nabavke sirovina, namirnica. Zapravo već sada možemo reći da je ponuda cateringa SCRI doživjela stopostotnu promjenu. Svega toga ne bi bilo bez dobrog tima – tu je kuhar Mario Kamenar, ali i naš slastičar Marko Stojević, i njegove inovativne ponude slastica.

O kojim je novitetima riječ? Na što ste osobito ponosni?

Dosta se radilo na izgledu hrane, tako da sada taj buffet stol posve drugačije izgleda. Puno više pažnje posvećuje se izgledu, kvaliteti. Želimo pružiti poseban doživljaj našim klijentima.

Možete nam malo više specificirati ponudu?

Spomenuo bih neka zanimljiva hladna jela odnosno finger food zalogaje: pralina od pileće terine u bučinim sjemenkama, mousse od bijele ribe na krekeru od sjemenki, falafel od slanutka s labneh, goveđa marmelada u grilanom listu kelja…Od glavnih jela noviteti su nam: shepards pie – piletina s kremom od krumpira i graška, porchetta s mladim krumpirom u začinskom bilju, brisket – sporo pečena teleća prsa s ratatouille povrće, gravlax losos s kremom od graška…Naravno, iza ovih jela stoji Mario Kamenar, koji je sve to i osmislio.

Kako dolazite do namirnica?

Pokušavamo se maksimalno prebaciti na domaće proizvođače. Nije lako, jednim dijelom jer neki dobavljači nemaju količine koje su nama potrebne. No, prilagođavamo se i njima, ali i sebe koordiniramo. Naglasak je na sezonskim proizvodima.

Ova djelatnost u brojkama?

Sve ovisi o periodu. Uglavnom posla je puno. Nešto najviše što smo do sada radili je bio catering za 300 osoba. Jako smo zadovoljni odjekom, širimo se, dobivamo drugačiju publiku, rekli bi vanjsku. Trenutno u ovoj djelatnosti radi tri kuhara, a imamo i dva konobara. Po potrebi uvijek dobivamo pojačanja.

Postoje trendovi u ovoj djelatnosti?

Postoje, naravno i njih stalno treba pratiti. Trendovi su u načinu pripreme hrane i njezinog oblikovanja.

Je li onda prezentacija pola posla?

Da, naravno. Prvi dojam je tu najbitniji. A da radimo dobar posao – tu su i dobre reference, koje stalno dobivamo.

Onaj tko želi naručiti catering SCRI -a koji je put?

Narudžbe primamo telefonski na broj 098 555 054 ili emailom catering@scri.uniri.hr, a po pozivu dogovaramo sve – o kakvom je događaju riječ, definira se lokacija, za koliko osoba se catering radi. Na osnovu tih podataka slaže se ponuda, uglavnom klijentu nudimo više opcija. Naš svaki menu – ima i meso i ribu i vege jela. Ali, otvoreni smo za sve. Nekako je najbolje da svo troje bude u opciji.

Idete jednu stepenicu više – u pripremi je posebna web stranica za ovu djelatnost. Kako teku pripreme?

Da, krenuli smo u smjeru kreiranja novog weba, marketinški se želimo tako još više pozicionirati na tržištu, promovirati, u izradi su vizuali i ostali promotivni materijal. Uložilo se i u inventar, opremu i slično. Važno je da nas javnost počinje percipirati.

Planovi za dalje?

I dalje ulagati u opremu, osoblje i prezentaciju.

(ljiljana hlača, foto: leda listeš čargonja)

Studentska prehrana

Student servis

Slobodno vrijeme