U ponedjeljak, 20. ožujka u RiHubu, Ivana Grohovca 1a, započinje novi ciklus programa Startup Lite. Uz prethodnu prijavu, sudjelovanje na radionicama je besplatno.
Startup Lite je kraći edukacijski program, kojeg je u sklopu Startup inkubatora Rijeka protekle godine pokrenuo Odjel za poduzetništvo Grada Rijeke. Startup Lite intenzivni je koncentrat inkubacijskog programa, što znači da se u vrlo gustom rasporedu i kratkom periodu obuhvaćaju najrelevantnije teme potrebne, prije svega, poduzetnicima početnicima i onima koji to žele postati.
Za razliku od inkubacijskog programa, Startup Lite ne uključuje razvijanje poslovne ideje i niti podršku mentora, međutim, sve su radionice otvorenog tipa i može se priključiti tko god želi kako bi stekao ili unaprijedio znanja i vještine iz određenih područja vezanih za (po)kretanje vlastitog biznisa.
U proljetnom ciklusu svi zainteresirani i poduzetnici imat će priliku polaziti tri radionice koje su u protekla dva ciklusa izazvale najveći interes, ali su pripremljene i dvije potpuno nove radionice. Svima radionicama je im je zajedničko da ih vode zanimljivi i stručni predavači. S obzirom na interes sudionika u protekla dva ciklusa, i ovog proljeća građani i poduzetnici će moći poslušati predavanje Tomislava Lukića o tome kako napraviti jednostavnu web stranicu, Luke Krejčija o tome kako izraditi kvalitetnu prezentaciju te Nele Dunato o uspješnom brendiranju tvrtke.
Startup Lite uključuje i dvije nove teme: Siniša Necko predavat će o integritetu komunikacije u digitalnoj praksi, a Dario Zorić o direktnoj prodaji i razvijanju poslovnih odnosa.
Program je namijenjen svim zainteresiranim građanima i poduzetnicima te je besplatan za korisnike. Na radionicu se valja prijaviti najkasnije 24 sata prije početka, a u prijavi na email startup@rijeka.hr potrebno je napisati ime, prezime, broj telefona te navesti jednu ili više radionica koje se želi pohađati.
Startup Lite odvija se u konferencijskoj dvorani RiHub-a. Radionice počinju u 18 sati, a predviđeno trajanje im je oko sat i pol vremena.
Popis radionica i predavača:
Tomislav Lukić: Kako napraviti jednostavnu web stranicu
Ponedjeljak, 20. ožujka u 18 sati
U današnjem digitalnom dobu web stranice su postale ključni alat za svakoga tko želi predstaviti svoje poslovanje, projekt ili osobni brand identitet. Izrada vlastite web stranice više nije rezervirana samo za profesionalne programere ili dizajnere, već je postala jednostavnija i dostupnija zahvaljujući mnogim alatima i platformama za izradu web stranica. U ovom predavanju proći ćemo kroz osnove izrade vlastite web stranice: odabir platforme, izbor teme i izgleda, različiti alati za izradu sadržaja i optimizacija web stranice za tražilice. Bez obzira jeste li početnik ili imate nešto iskustva u izradi web stranica, kroz ovo predavanje naučit ćete nove stvari i inspirirati se za izradu vlastite web stranice koja će predstaviti vas ili vaše poslovanje na najbolji mogući način.
O predavaču:
Tomislav Lukićje poduzetnik i magistar ekonomije (smjer marketing), a svoju karijeru započeo u irskom IT sektoru. Pokretač je nekoliko projekata, ali primarno je vlasnik Croator Web Studia, gdje se bavi razvojem web stranica i digitalnim marketingom. Kroz svoj posao pruža podršku poslovnim subjektima i organizacijama u razvoju i poboljšanju online prisutnosti i u tome uživa.
Siniša Necko: Integritet komunikacije u digitalnoj praksi: principi, web, digitalni marketing, AI, poslovna korespondencija
Utorak, 21. ožujka u 18 sati
Predavanje se bavi analizom ljudske komunikacije kao temelja za sve životne, poslovne i marketinške aktivnosti, načina koji čovjek percipira tzv. stvarnost te motiva iz kojeg djeluje, kupuje i drugo. Tema se širi na digitalnu sferu i digitalni marketing kroz primjenu principa komunikacije i konkretne primjere iz poslovne prakse.
O predavaču:
Siniša Necko je IT savjetnik, digitalni inovator i e-marketing specijalist. Suosnivač je i voditelj startup projekta Qdrome (Heroes Nearby). Iza njega su mnogi zanimljivi i nagrađeni digitalni projekti. U 2007. zajedno sa svojim timom dobio je Microsoftovu nagradu za najinovativnije rješenje godine. Autor velikog broja web stranica i kreativnih digitalnih rješenja, dugogodišnji mentor i uspješni predavač na više poslovnih učilišta. Zaljubljenik u borilačke vještine i aktivni promotor ljudskih vrijednosti u praksi.
Luka Krejči: Kako (ne) zeznuti prezentaciju
Srijeda, 22. ožujka u 18 sati
Uspješne prezentacije ne događaju se slučajno niti se vrhunski prezenteri rađaju i jednostavno improviziraju. Recepti za uspješnu prezentaciju su poznati i uglavnom jednostavni. Ono što nije jednostavno je njihova implementacija te odabir pravog recepta u pravoj prigodi. Na ovoj radionici nećete saznati koji je najbolji font, koje boje su ‘in’ ove godine ili koje su najbolje funkcije PowerPoint-a. Saznat ćete koji su ključni elementi pristupa i procesa rada prezentaciji kako bi ona bila jasna, sažeta, razumljiva i uvjerljiva.
O predavaču:
Luka Krejči vodi tvrtku Prezentacija, jedinu domaću tvrtku koja se bavi izradom prezentacija, edukacijom i savjetovanjem o tome kako osmisliti, izraditi i izvesti uspješnu poslovnu prezentaciju. Vodio je više od 150 radionica za brojne domaće i regionalne klijente poput HT, A1, Erste banke, RBA, Valamar, INA, Ericsson Nikola Tesla, Lidl, Jamnica, Ledo, Nexe Grupa, M SAN Grupa i brojne druge.
Dario Zorić: Direktna prodaja i razvijanje poslovnih odnosa
Ponedjeljak, 27. ožujka u 18 sati
Polaznici radionice imat će priliku steći informacije i znanja o osnovama direktne prodaje, kanalima prodaje, različitim prodajnim i pregovaračkim tehnikama i alatima, najčešćim pogreškama u direktnoj prodaji, a posebno će naučiti kako što kvalitetnije razvijati poslovne odnose. Vještine prodaje i pregovaranja s klijentima potrebno je kontinuirano razvijati zbog dugoročno održivog poslovnog odnosa. Kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga, uz korištenje adekvatnih prodajnih stilova i metoda te proaktivan pristup samoj prodaji, omogućit će prodavaču uspješniju prodaju.
O predavaču:
Nakon studija, Dario Zorić nastavio je s usavršavanjem na području leadershipa i managementa u Europi, Americi i Aziji te akumulirao više od deset godina iskustva u kreiranju i provođenju projekata, radionica i konferencija na tri kontinenta te rada u obrazovnoj industriji na rukovodećim i savjetničkim funkcijama. Danas radi kao direktor Riječke razvojne agencije Porin. Poslovni savjetnik i trener je iz područja leadershipa, managementa, poslovnog i osobnog razvoja.
Nela Dunato: Totalno drukčiji od drugih: kako stvoriti brend svoje male tvrtke
Utorak, 28. ožujka u 18 sati
Pojam brenda teško je objasniti, ali lako ga je prepoznati. Sva naša iskustva koja imamo s određenom tvrtkom (pozitivna kao i negativna), dio su njenog brenda. Iako ljudi vole misliti o sebi kao o racionalnim bićima koja svoje odluke o kupnji donose na temelju činjenica, praksa je nešto drugačija: istraživanja pokazuju da emocije uvelike utječu na naše odluke o kupnji i da je njima iznenađujuće lako manipulirati. Što to znači za male poduzetnike koji pokreću svoj novi posao? To znači da se ne mogu pouzdati u najniže cijene, ‘najbolju kvalitetu’ (što je uostalom teško dokazati) ili najnovije tehnologije te očekivati da će svi pohrliti njima. Kupci, osim činjenica, traže i nešto drugo: doživljaj. Ovo predavanje pojasnit će osnove definiranja brenda za vrlo male tvrtke, te kako unatoč ograničenim resursima stvoriti nezaboravan doživljaj za svoje klijente.
O predavačici:
Nela Dunato je riječka dizajnerica vizualnih komunikacija. Ima bogato iskustvo na području dizajna vizualnih identiteta za konzultantske tvrtke, udruge i obrazovne ustanove. Autorica je knjige ‘The Human Centered Brand’, predaje na domaćim i međunarodnim konferencijama te redovito objavljuje članke i video uratke o umjetnosti, dizajnu, marketingu, poduzetništvu i kreativnosti.